5.10.12

Mussol de feltre / Búho de fieltro / Mocho de feltro

Per introduir els nens en el món dels fils i les agulles vam agafar un tros de feltre negre i vam anar passant l'agulla cap a dalt i cap a baix amb fils de cotó de diferents colors. Tothom va provar de fer-ho, fins que vam aconseguir un gran cercle barrejat de colors que vindria a ser la panxa del nostre mussol. Vam tallar dos grans ulls grocs i un bec vermell que vam cosir al fons negre. Per fi vam tallar la silueta del mussol en el feltre negre i en un altre de blau, i vam cosir les dues parts després d'omplir el mussol amb farciment per a coixins.

Para introducir a los niños en el mundo de los hilos y las agujas cogimos un trozo de fieltro negro y fuimos pasando la aguja hacia arriba y hacia abajo con hilos de algodón de diferentes colores. Todos probaron de hacerlo, hasta que conseguimos un gran círculo mezclado de colores que vendría a ser la barriga de nuestro búho. Cortamos dos grandes ojos amarillos y un pico rojo que cosimos en el fondo negro. Por último, cortamos la silueta del búho en el fieltro negro y en otro azul, y cosimos las dos partes después de llenar el búho con relleno para cojines.

Para iniciar os miúdos no mundo dos fios e das agulhas agarrámos num bocado de feltro preto e fomos passando a agulha para cima e para baixo com fios de algodão de diferentes cores. Todos experimentaram fazer isso, até que conseguimos um grande círculo com cores misturadas que viria a ser a barriga do nosso mocho. Cortámos dois grandes olhos amarelos e um bico vermelho que cosemos ao fundo preto. No final cortámos a silhueta do mocho em feltro preto e também em feltro azul e cosemos as duas partes depois de encher o mocho com recheio para almofadas.





1 comentari:

  1. Un coixí preciós jo de vosaltres el patentaria perque segur que triomfa
    Bon cap de setmana

    ResponElimina