19.10.12

Caixa màgica / Caja mágica / Caixa mágica

Fa més d'un any, a la fantàstica web de TOC-TOC (infeliçment ja desapareguda), vam agafar la idea de fer una caixa de llums. Vam retallar un rectangle en el fons i un altre a la tapa d'una caixa de sabates. A la part de baix vam colar un rectangle d'un full transparent. A la part de dalt, un altre de paper vegetal gruixut, translúcid. Per dintre vam col·locar uns cilindres que anàvem fent amb paper brillant de diferents colors (la part de color girada cap a dins). Després vam tancar la caixa i la vam embolicar amb cinta aïllant. ¡I quan l'anem girant agafa colors i lluminositats sorprenents!

Hace más de un año, en la fantástica web de TOC-TOC (infelizmente ya desaparecida), cogimos la idea de hacer una caja de luces. Recortamos un rectángulo en el fondo y otro en la tapa de una caja de zapatos. En la parte de abajo pegamos una hoja transparente rectangular. En la parte de arriba, otro rectángulo de papel vegetal grueso, translúcido. Por dentro colocamos unos cilindros que íbamos haciendo con papel brillante de diferentes colores (la parte de color girada hacia dentro). Después cerramos la caja y la envolvimos con cinta aislante. ¡Y cuando la vamos girando adquiere colores y luminosidades sorprendentes!

Há mais de um ano, na fantástica web de TOC-TOC (infelizmente já desaparecida), copiámos a ideia de fazer uma caixa de luzes. Cortámos um retângulo no fundo e outro na tampa de uma caixa de sapatos. Na parte de baixo, colámos um retângulo de uma folha de acetato transparente. Na parte de cima, outro retângulo de papel vegetal grosso, translúcido. Por dentro colocámos uns cilindros que íamos fazendo com papel brilhante de diferentes cores (com a parte colorida voltada para dentro). Depois, fechámos a caixa e embrulhámo-la com fita isoladora. E quando a giramos adquire cores e luminosidades surpreendentes!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada