16.5.12

La vareta i el barret / La varita y el sombrero / A varinha e o chapéu

Aquesta és una de les moltes varetes màgiques que tenim per casa. Tan senzill com enrotllar una cinta adhesiva blanca en els extrems d'una vareta de bambú, i negra a la part del mig.

Esta es una de las muchas varitas mágicas que tenemos en casa. Tan sencillo como enrollar cinta adhesiva blanca en los extremos de una varita de bambú, y negra en la parte del medio.

Esta é uma das muitas varinhas mágicas que temos em casa. Tão simples como enrolar uma fita adesiva branca nas pontas de uma vara de bambu e preta na parte do meio.


Com que el barret de mag que havíem fet un temps enrere estava força destrossat, en vam fer un de nou, en cartolina negra, plastificant-lo posteriorment. ¡ABRACADABRA POTA DE CABRA!


Como el sombrero de mago que habíamos hecho tiempo atrás estaba bastante deteriorado, hicimos uno nuevo con una cartulina negra que luego plastificamos. ¡ABRACADABRA PATA DE CABRA!

Como o chapéu de mago que tínhamos feito há algum tempo estava bastante estragado, fizemos outro novo, com cartolina preta que plastificámos logo a seguir. ABRACADABRA CABEÇA DE CABRA! 



1 comentari:

  1. InÊs,
    enllaço Fer de Mestres, amb aquesta entrada teva, utilitzant una de les teves fotografies.
    Gràcies per compartir aquets genials recursos
    http://ferdemestres.blogspot.cosm.es/2015/01/dia-escolar-de-la-pau-2015.html
    Petonets màgics
    Carme

    ResponElimina